A nyomdaipar bármely szegmenséről beszélgetünk, előbb-utóbb szóba kerül az erősödő konkurenciaharc és ennek leggyakoribb folyománya, a gyilkos árverseny. Legyen bár ofszet-, flexó- vagy digitális nyomdákról szó, ma már majd’ mindegyik piaci szereplő a legmodernebb gyártástechnológiával rendelkezik, nem okoz problémát a minőségi igényeknek megfelelő termék gyártása. Hol van hát a lehetőség, hogy kiemelkedjünk versenytársaink közül, hogy biztosítsuk megrendelőink megtartását, sőt mivel a mai spórolós világban az egyes megrendelők is csökkentik nyomdai kiadásaikat, új, potenciális ügyfelek megnyerését?
[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”/wp-content/uploads/2019/11/MG_2011_2.pdf” url_new_window=”on” button_text=”Tovább olvasom” _builder_version=”4.0.11″ hover_enabled=”0″][/et_pb_button][et_pb_text _builder_version=”4.0.11″]Forrás: Magyar Grafika
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.28″ global_module=”3610″ saved_tabs=”all”][et_pb_row _builder_version=”4.0.11″ custom_padding=”|1px||0px|false|false” border_color_all=”#757d31″ border_width_top=”1px”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.28″][et_pb_text _builder_version=”3.28″]