A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”/wp-content/uploads/2019/11/MG_2010_1.pdf” url_new_window=”on” button_text=”Tovább olvasom” _builder_version=”4.0.11″ hover_enabled=”0″][/et_pb_button][et_pb_text _builder_version=”4.0.11″]Forrás: Magyar Grafika
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.28″ global_module=”3610″ saved_tabs=”all”][et_pb_row _builder_version=”4.0.11″ custom_padding=”|1px||0px|false|false” border_color_all=”#757d31″ border_width_top=”1px”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.28″][et_pb_text _builder_version=”3.28″]