Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Flexó, digitális vagy hibrid?
A partners Kft. az idén ünnepli 35. születésnapját. E három és fél évtized alatt, melyből az...
Esko frissítések a csomagolóipari kihívásokhoz igazítva
Igazodva a mai csomagolóipari kihívásokhoz, a legújabb Esko frissítések középpontjában ismét a...
Az Esko legújabb szoftverfrissítése áthidalja a szakadékot a digitális transzformáció és az üzleti siker között
Mivel a csomagolóipari vállalatok világszerte felismerték, hogy innovációra van szükség a...