Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Új termékcsalád: AVT
A genti központú AVT a Danaher csoport tagjaként, akárcsak az Esko, hazai szinten a Partners Kft....
Virtual Drupa 2021
Idén is megrendezik az iparág legjelentősebb rendezvényét, amelyen vezető partnereink is...
Ha marás, akkor AXYZ
A magyar piacon is egyre ismertebb AXYZ fejlesztései nem álltak meg az utóbbi időben sem. A...