Elindult az Esko felhasználói fórum szolgáltatása.
Az Esko, tovább bővítve a meglévő felhasználókat segítő szolgáltatásait, elindította Az Esko Felhasználói Fórumot (Esko User Forum). A fórum teret ad a felhasználók közötti közvetlen kommunikációnak, problémák felvetésének, tippek, trükkök, megoldások megosztásának.
A Fórumon a felhasználók:
- kérdéseket tehetnek fel az Esko termékeivel, megoldásaival kapcsolatban
- válaszolhatnak más felhasználók által feltett kérdésekre
- a beérkező válaszok közül megjelölhetik a nekik leginkább megfelelőt (Best Answer)
- az korábban megválaszolt kérdések között böngészhetnek
Bár a Fórumot Esko-s kollégák moderálják, az nem helyettesíti a hivatalos Support csatorná(ka)t. Nem biztos, hogy egy felvetett problémára azonnal válaszolnak. Sürgős, fontos esetben célszerű a hagyományos Support szolgáltatásokat igénybe venni.
A Fórumba a meglévő EskoID-vel lehet bejelentkezni.
Hasznos infó a Fórumról: itt
Megjelent az Esko Software Platform
Az Esko szoftver csomagjának legújabb frissítése a termelékenységre és a megnövelt felhasználó élményre koncentrál. Az Esko komoly frissítéseket hajtott végre szoftver csomagjának egyes elemein és Esko Software Platform néven új márka név alatt jelentette meg a Drupára.
Csomagolunk (2. rész) – Megy az ügyfél vagy marad?
A „Legjobb Müzli Rt.” (továbbiakban LM Rt.) csomagolóanyag-gyártással foglalkozó nyomdánk régi ügyfele, folyamatos megrendelője – szerencsére. Termékeit az EU több országában forgalmazza: Budapesttől Londonig, Stockholmtól Szófiáig, szinte bármely nagyobb élelmiszer...
Ötcsillagos flexóklisék
Ha a flexográfiai nyomóformákat világszerte minősítenék, sokak számára talán meglepő,…