Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
DuPont™ Cyrel® FAST lemezkidolgozás
DuPont™ Cyrel® FAST lemezkidolgozási technológiát már több, mint 1000 helyen alkalmazzák...
Pályázati lehetőség mikro-, kis- és középvállalkozások számára
A Sign&Display magazinban írtunk arról, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások milyen...
Mennyit számít a kliséragasztás?
A lemezragasztás egy kifejezetten gyakori feladat nyomdáknál. A pontosság, a megbízható ragasztás...