Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Megjelent az Esko Software Platform
Az Esko szoftver csomagjának legújabb frissítése a termelékenységre és a megnövelt felhasználó élményre koncentrál. Az Esko komoly frissítéseket hajtott végre szoftver csomagjának egyes elemein és Esko Software Platform néven új márka név alatt jelentette meg a Drupára.
Esko User Forum
Elindult az Esko felhasználói fórum szolgáltatása. Az Esko, tovább bővítve a meglévő felhasználókat segítő szolgáltatásait, elindította Az Esko Felhasználói Fórumot (Esko User Forum).
Csomagolunk (2. rész) – Megy az ügyfél vagy marad?
A „Legjobb Müzli Rt.” (továbbiakban LM Rt.) csomagolóanyag-gyártással foglalkozó nyomdánk régi...