Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
partners – Ratkovics Péter
A kellemetlenséggel kezdeném: sajnos, a pályázatokkal kapcsolatos bizonytalanságok, miszerint a...
25 éves a Partners!
2015. szeptember 10-én, Bugyi községben, festői környezetben, a Forster Vadászkastélyban ünnepelte...
Egy magyar vállalkozás sikertörténete
Bugyiba, a Forster vadászkastélyba voltunk hivatalosak szeptember 10-én, ugyanis ide invitálta a...