Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Több flexibilitás, továbbfejlesztett támogatói háttér
2015. július 17-én mutatták be az Esko átfogó szoftverfrissítését Software Suite 14.1...
Megjelent a DuPont Cyrel® EASY forradalmian új flexólemeze
Síktetejű rácspontok a digitális lemezeken hagyományos kidolgozással, minden pótlólagos technológiai eljárás nélkül.
Negyed évszázad a nyomdaiparban
Siker, kicsapongások, krízis, irányváltás, ismét siker: ismerős fordulópontok minden cég életében,...