Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
partners 25. – A buli
Előző (303.) számunkban a partners 25. születésnapja alkalmából már beszélgettünk Ratkovics...
25 éves a partners Kft.
A Ratkovics Péter által alapított és vezetett partners is azon cégek közé tartozik, amelyek...
A fejlődés kulcsai: Automatizálás és optimalizálás
A rendszerváltozást követő privatizációja óta mára teljesen átalakult a nyomdaipar és felvevő...