Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Esko újdonságok a Fespáról 2014
A verseny jegyében kialakított Esko standon volt a bemutatója a Kongsberg C termékcsaládnak, ami...
Flexó Szimpózium 2014
Ma már hasonló minőségre képes a flexó nyomtatás, mint az ofszet- vagy a mély nyomási technológia....
Digitális flexó forradalom
A csomagolóipar vezető beszállítói 2014 februárjában jelentették be együttműködésüket a REVO...