Az Esko szoftver csomagjának legújabb frissítése a termelékenységre és a megnövelt felhasználó élményre koncentrál.
Az Esko komoly frissítéseket hajtott végre szoftver csomagjának egyes elemein és Esko Software Platform néven új márka név alatt jelentette meg a Drupára. Ez a korábban Esko Software Suite néven ismertté vált, tervező, előkészítő, munkafolyamat vezérlő, szín- és tartalom menedzsment szoftver csomagjának legújabb frissítése.
A legfontosabb újdonságok a következők:
- Újabb szoftver modulok érhetők el előfizetéses konstrukcióban
- Továbbfejlesztett 3D támogatás különösen a WebCenter-ben és a mobil applikációkban
- Új Content Management modul a WebCenterben
- ArtPro+ az Esko új platform független natív PDF editora
- Új eszközök és könyvtárak többrészes POP design-ok feldolgozásához az ArtiosCAD 16-ban
- Planogram interfész a Store Visualizer 16-ban
- Új eszközök az Automation Engine-ben az automatizált minőség ellenőrzés segítésére
- Esko hardverek integrációja a munkafolyamatokban (Automation Engine Device View)
- Továbbfejlesztett felhasználó élmény az egyes applikációkban
Mára a címke, csomagolás és display gyártás igényei megváltoztak. A márkatulajdonosok több és jobb terméket akarnak eladni és ezeket egyre gyorsabban piacra dobni. Az egyes termékcsaládok több tagból (változatból) állnak, amelyek mind címkéket, csomagolást, display eszközöket igényelnek. Ezeket egyre gyorsabban, egyre kisebb példányszámokban kell legyártani. A gyorsan változó termék információs előírások tovább nehezítik a helyzetet.
A címkék, csomagolások, display-k gyártói egyre többször használnak hibrid nyomtatási technológiákat, a digitális nyomtatási megoldások integrálásával. Egyre inkább igénylik a gyors, rugalmas, könnyen alakítható munkafolyamatokat, növekvő termelékenységet.
Az Esko Software Platform megjelenésével az Esko azt bizonyítja, hogy folyamatosan figyel és reagál a megrendelők igényeinek változására.
A számos újdonságot tartalmazó csomagot a 2016-os Drupán mutatják be először.
Már megint az a fránya raszterhenger!
Sokszor hallható ez a mondat, mikor a gépmester ellenőrzi a nyomatot, és szomorúan állapítja meg, hogy a vevő bizony nem fogja értékelni a csíkokat, koszolódásokat – tehát indulhat az újranyomás. Persze, manapság jobban figyelünk a munka minőségére, így viszont a...
2012 – A csomagolás és a flexó Drupája?
Az utóbbi években az egész nyomdaipart letargikus hangulat hatotta át, a hagyományos területeken úsztunk a panaszok áradatában. Csak a digitális nyomtatás és a csomagolóipar tudott valódi, töretlen fejlődést produkálni, így sokan ennek a szegmensnek az irányába...
Mi új a flexóban?
Csak néhány napja fejeződött be a Labelexpo Brüsszelben, ahol nem várt bőségben jelentek meg a címkenyomtatáshoz és csomagolástechnológiához kapcsolódó technológiák beszállítói. A prímet – az egyre nagyobb hangsúlyt kapó digitális nyomtatási megoldásokat is felülmúlva...