A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Új termékcsalád: AVT
A genti központú AVT a Danaher csoport tagjaként, akárcsak az Esko, hazai szinten a Partners Kft....
Virtual Drupa 2021
Idén is megrendezik az iparág legjelentősebb rendezvényét, amelyen vezető partnereink is...
Ha marás, akkor AXYZ
A magyar piacon is egyre ismertebb AXYZ fejlesztései nem álltak meg az utóbbi időben sem. A...