A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Flexó, digitális vagy hibrid?
A partners Kft. az idén ünnepli 35. születésnapját. E három és fél évtized alatt, melyből az...
Esko frissítések a csomagolóipari kihívásokhoz igazítva
Igazodva a mai csomagolóipari kihívásokhoz, a legújabb Esko frissítések középpontjában ismét a...
Az Esko legújabb szoftverfrissítése áthidalja a szakadékot a digitális transzformáció és az üzleti siker között
Mivel a csomagolóipari vállalatok világszerte felismerték, hogy innovációra van szükség a...