A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Új termékcsalád: AVT
A genti központú AVT a Danaher csoport tagjaként, akárcsak az Esko, hazai szinten a Partners Kft....
Virtual Drupa 2021
Idén is megrendezik az iparág legjelentősebb rendezvényét, amelyen vezető partnereink is...
Ha marás, akkor AXYZ
A magyar piacon is egyre ismertebb AXYZ fejlesztései nem álltak meg az utóbbi időben sem. A...