A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Webcenter 18.1 újdonságok
Automatizált megoldások a Sign, Display és digitális hullámkarton nyomtatásban
Az Esko bemutatta termelés ösztönző, integrált hardver és szoftver megoldásait, valamint teljes...
Hogyan válasszunk kivágóasztalt? (2. rész)
Egy szélesformátumú kivágó asztal megvásárlása komoly beruházás, ezért megfelelő előkészítést...