A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Hogyan válasszunk kivágóasztalt? (1.rész)
Egy szélesformátumú kivágó asztal megvásárlása komoly beruházás, ezért megfelelő előkészítést...
A csomagoló és sign&display ipar berendezései, kiegészítői
Ebben a cikkben a nyomtatás és csomagolóanyag-gyártás, valamint a sign&display ipar vezető...
Esko – Kongsberg automata anyagbetöltővel
Az Esko a legújabb, 3,2x3,2 m méretű vágóasztalát mutatta be standján, új félautomata alapanyag...