Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Esko – Kongsberg automata anyagbetöltővel
Az Esko a legújabb, 3,2x3,2 m méretű vágóasztalát mutatta be standján, új félautomata alapanyag...
A csomagoló és sign&display ipar szoftvermegoldásai
Ebben a cikkben a nyomtatás és csomagolóanyag-gyártás, valamint a sign&display ipar vezető...
Hibamentes csomagolás – Minőségellenőrzés felsőfokon
Hibamentes csomagolás? Erre a kérdésre kerestük a választ a 2018-as Flexo Szimpóziumon, a...