Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Csomagolunk (6. rész) – Drupa 2016
Június 10-én délután több mint 1800 standon hangzott fel a kiállítók üdvrivalgása Düsseldorfban –...
Domináns csatornák, lokális hálózatok
A hullámkartondobozok száz éve váltak hétköznapivá, „in-line” palettázó robotokat pedig az...
Csomagolunk (5. rész) – Prepress Géza színez…
A nyomdaipar egyre inkább szolgáltatási tevékenység, amelynek „végterméke” az elégedett ügyfél! Az...