Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Csomagolunk (2. rész) – Megy az ügyfél vagy marad?
A „Legjobb Müzli Rt.” (továbbiakban LM Rt.) csomagolóanyag-gyártással foglalkozó nyomdánk régi...
Ötcsillagos flexóklisék
Ha a flexográfiai nyomóformákat világszerte minősítenék, sokak számára talán meglepő,…
Biztonsági címke formakészítése
A digitális nyomóforma-készítés jelenlegi lehetőségei egy rendkívül dinamikus fejlődési korszak...