Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Csomagolunk (1. rész) – Trendek és kihívások
A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a...
partners – Ratkovics Péter
A kellemetlenséggel kezdeném: sajnos, a pályázatokkal kapcsolatos bizonytalanságok, miszerint a...
25 éves a Partners!
2015. szeptember 10-én, Bugyi községben, festői környezetben, a Forster Vadászkastélyban ünnepelte...