Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Negyed évszázad a nyomdaiparban
Siker, kicsapongások, krízis, irányváltás, ismét siker: ismerős fordulópontok minden cég életében,...
partners 25. – A buli
Előző (303.) számunkban a partners 25. születésnapja alkalmából már beszélgettünk Ratkovics...
25 éves a partners Kft.
A Ratkovics Péter által alapított és vezetett partners is azon cégek közé tartozik, amelyek...