Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
A fejlődés kulcsai: Automatizálás és optimalizálás
A rendszerváltozást követő privatizációja óta mára teljesen átalakult a nyomdaipar és felvevő...
Flexó szimpózium 2015
Vajon sejtették-e 1848. május 13-án a nyomdászok, hogy történelmi pillanathoz érkeztek? Ők voltak...
Flexószimpózuim 2015. (2. rész)
„A flexónyomtatás azért tudott napjainkra a nyomdaipar húzóágazatává válni, mert a...