Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Flexó formakészítés – 20 év mérföldkövei
A flexónyomtatás mára a csomagolástechnológiában alkalmazott nyomtatási eljárások között kivívta...
Standardizáljuk az egyedit
Manapság két fontos kihívással szembesülünk a csomagolás és logisztika területén. A csomagolni,...
Együtt vagyunk erősebbek
A partners szinte alapítónak számít a szövetségben, hiszen már a kezdetek kezdetén – 1990-ben –...