Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Flexó-parti a partnersszel
„Békebeli” hangulatot idéző, kétnapos programra invitálta partnereit, szakmai barátait a partners...
Esko újdonságok a Fespáról 2014
A verseny jegyében kialakított Esko standon volt a bemutatója a Kongsberg C termékcsaládnak, ami...
Flexó Szimpózium 2014
Ma már hasonló minőségre képes a flexó nyomtatás, mint az ofszet- vagy a mély nyomási technológia....