Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Digitális flexó forradalom
A csomagolóipar vezető beszállítói 2014 februárjában jelentették be együttműködésüket a REVO...
Flexószimpózium 2014
2014. március 6–7-dikén Tatárszentgyörgy-Sarlóspusztán a Club Hotel adott otthont a több mint...
Élelmiszer-csomagolások új kihívása és a megoldás
Forrás: PrintInfo Hírek, újdonságok