Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Kihívások és hatékony megoldások az élelmiszer -csomagolásban
Az idén lép életbe az EU 1169/2011-es rendelete, amely szabályozza az élelmiszerek csomagolásán...
Új piaci lehetőségek: hullámpapír lemez digitális nyomtatása és feldolgozása.
Az elmúlt évtized a szkeptikusok számára is megmutatta, hogy a digitális nyomtatási technológiák a...
Flexókonferencia a Print&Packaging Fest programjában
A PPDexpo nyitónapján, 2013. november 19-én került sor a SYMA rendezvényközpont Melbourne-termében...