Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
A HP és az Esko erősíti együttműködését
A Kongsberg XP Auto digitális kivágó asztal is helyet kap a HP barcelonai Demo Centerében az Esko...
Újdonságok a flexó formakészítés és prepress világából
A flexó előretörése a csomagolóiparban használt technológiák között nagy részben a formakészítés...
Hatékonyság és standarizálás a flexó-előkészítésben
A rövid szünetet követően folytatódtak a szakmai előadások. Ratkovics Péter, a partners Kft....