Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Mi valóban és csak flexóban gondolkodunk – Mikroflex Repro
A Mikroflex Repro 1994-ben V. Mikroflex Bt. néven családi vállalkozásként indult, és fő...
Klisékészítés csúcstechnológiával
2012 decemberében mutatta be ügyfeleinek és a szakmai sajtónak új, világszínvonalú beruházását a...
Esko-DuPont HD Flexo-Digiflow a Mikroflex Reprónál
A soltvadkerti MikroFlex Repro flexó-előkészítéssel, illetve nyomóforma-gyártással foglalkozó,...