Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
A versenyképesség kulcsa
A nyomdaipar bármely szegmenséről beszélgetünk, előbb-utóbb szóba kerül az erősödő ...
Mit várhatunk a flexóklisétől? – Flat Top Dot vagy Round Top Dot?
Napjaink egyik állandó vitája a flexóklisékészítés területén a kidolgozott raszterpontok nyomtatás...
Túlélés helyett fejlődés a válságban – flexó (8.)
Forrás: PrintInfo Hírek, újdonságok