Elindult az Esko felhasználói fórum szolgáltatása.
Az Esko, tovább bővítve a meglévő felhasználókat segítő szolgáltatásait, elindította Az Esko Felhasználói Fórumot (Esko User Forum). A fórum teret ad a felhasználók közötti közvetlen kommunikációnak, problémák felvetésének, tippek, trükkök, megoldások megosztásának.
A Fórumon a felhasználók:
- kérdéseket tehetnek fel az Esko termékeivel, megoldásaival kapcsolatban
- válaszolhatnak más felhasználók által feltett kérdésekre
- a beérkező válaszok közül megjelölhetik a nekik leginkább megfelelőt (Best Answer)
- az korábban megválaszolt kérdések között böngészhetnek
Bár a Fórumot Esko-s kollégák moderálják, az nem helyettesíti a hivatalos Support csatorná(ka)t. Nem biztos, hogy egy felvetett problémára azonnal válaszolnak. Sürgős, fontos esetben célszerű a hagyományos Support szolgáltatásokat igénybe venni.
A Fórumba a meglévő EskoID-vel lehet bejelentkezni.
Hasznos infó a Fórumról: itt
GINOP PLUSZ-1.2.1-21
Első benyújtási szakasz: 2021. július 12-től.
A felhívási tervezet a mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatását célozza.
Sajtóközlemény
Stratégiai megfontolásokból az Esko a Kongsberg berendezések gyártását és értékesítését új, Kongsberg PCS (Precision Cutting Systems) névvel fémjelzett cégbe vitte át, melynek tulajdonosa az OpenGate Capital. A korábbi üzleti modell átalakításának célja, hogy mind a...
Innovatív megoldások az Esko-tól display gyártás terén is
A különféle egyedi reklámdekorációs munkák szerepe az ünnepi időszakban rendkívül felértékelődik és még nagyobb hangsúlyt kap, hogy az egyes márkák minél különlegesebb és egyedülállóbb displayekkel keltsék fel a vásárlók figyelmét, és ezzel is növeljék termékeik...