Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Domináns csatornák, lokális hálózatok
A hullámkartondobozok száz éve váltak hétköznapivá, „in-line” palettázó robotokat pedig az...
Csomagolunk (5. rész) – Prepress Géza színez…
A nyomdaipar egyre inkább szolgáltatási tevékenység, amelynek „végterméke” az elégedett ügyfél! Az...
CDI Crystal 5080XPS, az új generációs flexó lemezkészítő gépsor
Az Esko a 2016-os DRUPÁ-n bemutatja a XPS Crystal 5080-at, az új UV LED megvilágító berendezést, ami biztosítja az UV fő- és hátoldali megvilágítások egyszerű elvégzését.