A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Megjelent a DuPont Cyrel® EASY forradalmian új flexólemeze
Síktetejű rácspontok a digitális lemezeken hagyományos kidolgozással, minden pótlólagos technológiai eljárás nélkül.
Negyed évszázad a nyomdaiparban
Siker, kicsapongások, krízis, irányváltás, ismét siker: ismerős fordulópontok minden cég életében,...
partners 25. – A buli
Előző (303.) számunkban a partners 25. születésnapja alkalmából már beszélgettünk Ratkovics...