A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
25 éves a partners Kft.
A Ratkovics Péter által alapított és vezetett partners is azon cégek közé tartozik, amelyek...
A fejlődés kulcsai: Automatizálás és optimalizálás
A rendszerváltozást követő privatizációja óta mára teljesen átalakult a nyomdaipar és felvevő...
Flexó szimpózium 2015
Vajon sejtették-e 1848. május 13-án a nyomdászok, hogy történelmi pillanathoz érkeztek? Ők voltak...