A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Együtt vagyunk erősebbek
A partners szinte alapítónak számít a szövetségben, hiszen már a kezdetek kezdetén – 1990-ben –...
Flexó-parti a partnersszel
„Békebeli” hangulatot idéző, kétnapos programra invitálta partnereit, szakmai barátait a partners...
Esko újdonságok a Fespáról 2014
A verseny jegyében kialakított Esko standon volt a bemutatója a Kongsberg C termékcsaládnak, ami...