A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Hatékonyság és standarizálás a flexó-előkészítésben
A rövid szünetet követően folytatódtak a szakmai előadások. Ratkovics Péter, a partners Kft....
Mi valóban és csak flexóban gondolkodunk – Mikroflex Repro
A Mikroflex Repro 1994-ben V. Mikroflex Bt. néven családi vállalkozásként indult, és fő...
Klisékészítés csúcstechnológiával
2012 decemberében mutatta be ügyfeleinek és a szakmai sajtónak új, világszínvonalú beruházását a...