A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Már megint az a fránya raszterhenger!
Sokszor hallható ez a mondat, mikor a gépmester ellenőrzi a nyomatot, és szomorúan állapítja...
2012 – A csomagolás és a flexó Drupája?
Az utóbbi években az egész nyomdaipart letargikus hangulat hatotta át, a hagyományos területeken...
Mi új a flexóban?
Csak néhány napja fejeződött be a Labelexpo Brüsszelben, ahol nem várt bőségben jelentek meg a...