A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Domináns csatornák, lokális hálózatok
A hullámkartondobozok száz éve váltak hétköznapivá, „in-line” palettázó robotokat pedig az...
Csomagolunk (5. rész) – Prepress Géza színez…
A nyomdaipar egyre inkább szolgáltatási tevékenység, amelynek „végterméke” az elégedett ügyfél! Az...
CDI Crystal 5080XPS, az új generációs flexó lemezkészítő gépsor
Az Esko a 2016-os DRUPÁ-n bemutatja a XPS Crystal 5080-at, az új UV LED megvilágító berendezést, ami biztosítja az UV fő- és hátoldali megvilágítások egyszerű elvégzését.