Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Prepress automatizálás a LabelProfinál
Az Esko frissen készített esettanulmánya egy szlovéniai digitális címkegyártónál bevezetett a...
Kongsberg vásárlói történet – Data Image
Tegye a lehetetlent lehetségessé A Data Image irányelve, hogy ügyfelei a legmagasabb szintű...
Bemutatkozott az új KONGSBERG C20 az eddigi legkisebb, nagy sebességű digitális utófeldolgozóasztal a piacon
A Kongsberg Precision Cutting Systems (Kongsberg PCS) a 2021-es online FESPA alkalmával jelentette...