Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
Három új Performance Series a Continental Datalabel-nél
A Continental Datalabel több mint 5 évtizede van jelen a címkeiparban. Három gyártóüzemet...
Nagyobb sebesség, hatékonyság, fenntarthatóság és minőség a csomagolási munkafolyamatokban az Esko 21.11-es frissítésével (release)
A csomagolóipari vállalkozásoknak a versenyképesség fenntartása érdekében a munkafolyamataikat...
Hatékonysági mutatók optimalizálása a nyomdában
Nézzünk szembe a tényekkel, minden nyomda jövedelmezőségét a hatékonysága határozza meg. Iparágunk...