Idén is megrendezik az iparág legjelentősebb rendezvényét, amelyen vezető partnereink is résztvesznek előadóként. 

A rendezvényen való részvétel teljesen ingyenes és a Zoom felületén fog zajlani.

Hogyan fejlődik az ipar és az üzlet, milyen változásokra számíthatunk a jövőben? Milyen hatással vannak a globális változások és a megatrendek? Mely újítások változtatják meg a piacot?

Vegyen részt a virtuális drupa kiállításon ami gyakorlati betekintést nyújt a jelenlegi üzleti trendekbe és a legjobb gyakorlatokba. Tudjon meg többet a globális trend témáinak hatásáról a virtual.drupa során 2021. április 20–23. között.

Április 20, Kedd

12:40-13:10 CrystalCleanConnect – A legújabb előrelépés a flexo lemezkidolgozás fejlődésében (ESKO)

CrystalCleanConnect – The latest advance in the evolution of flexo platemaking

Az Esko és az Asahi Photoproducts meghívja Önt a CrystalCleanConnect bemutatójára. Ez az áttörést jelentő automatizálási innováció mindkét szervezet legfontosabb technológiáit egyesíti, hogy rendkívül hatékony és fenntartható integrált nyomdai megoldást nyújtson a csomagolási ágazat számára. CrystalCleanConnect:

  • Csökkenti a lemezkidolgozási folyamatot 12 lépésről 1-re
  • 90% -kal csökkenti a gépkezelő dedikált idejét
  • Átlagosan 25% -os növekedést ér el a berendezés általános hatékonyságában
  • 20% -kal csökkenti a festékfelhasználását
  • Mindezt a kategóriájában a legalacsonyabb környezeti lábnyommal!

Link

13:20-13:50 Prepress Innovációk a csomagolóiparban az Eskotól

Packaging Prepress Innovations at Esko

A munkafolyamat-innováció a technológia alapja, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyabbá váljon és növelje termelékenységét. Ezen a virtuális drupa webszemináriumon az Esko bemutatja legújabb csomagolási munkafolyamat-újításait, és feltárja, hogy ezek hogyan segítik vállalkozását átalakulásában és növekedésében. A legfontosabb témák a munkafolyamat-automatizálási szoftver bevezetése a felhőbe, az Automation Engine SaaS (Software as a Service), a változó adatnyomtatás (VDP) újításai, a minőség-ellenőrzés és a nyomtatás ellenőrzése.

Link

14:00-14:30 A DuPont bemutatja a flexo lemezek új generációját és egy új lemez kidolgozó berendezést.

DuPont, announces next generation flexo plates and platemaking equipment

A bemutatón megismerheti a határozottan sikeres Cyrel EASY lemezcsalád és a Cyrel FAST thermál kidolgozó berendezés legújabb fejlesztéseit, mellyel növelték a minőséget, termelékenységet és a fenntarthatóságot a flexografikus lemezkidolgozásban.

Link

Április 21, Szerda

11:00-11:20 TKM csoport applikációs megoldása

TKM Group Solution App

TKM Group Solution új alkalmazásukkal szeretné megkönnyíteni az ügyfeleik problémamegoldását:
„Ön a nyomdában vagy a vágógépben dolgozik, és gyors megoldásra van szüksége egy felmerült problémára? Ezután a TKM alkalmazás segít a lehető leggyorsabban megoldani a problémát. Összegyűjtöttük összes alkalmazási ismeretünket és minden olyan kérdést, amelyekkel az elmúlt évtizedekben szembesültünk, és egyszerű, megoldható módon összefogtuk – orientált szerkezetté.” Alexandra Röll

Link

13:20-14:00 Esettanulmány - Just-in-time nyomdaipari ellátási lánc, ami összeköti a márkát a fogyasztóval (ESKO)

Use-case – A just-in-time print supply chain that connects brands and consumer

Ebben az online beszélgetésben az EFI, a Priint és az Esko elkészíti a „legjobb gyakorlat” csomagolási és nyomtatási munkafolyamat képét, amely a kreatív hűségprogramot támogatja a holland „Voncken” pékségben: A Bakkerij Voncken hűségprogram pontgyűjtésére ösztönzi a fogyasztókat, amivel polaroid stílusú képeket szerezhetnek hőseikről kedvenc pékségükben, amelyeket otthon márkázott, luxus gyűjtődobozban tárolhatnak. Csatlakozzon ehhez a webináriumhoz, hogy többet tudjon meg a hűségprogram mögött álló csomagolási és nyomtatási ellátási láncról és munkafolyamat-technológiáról. Az összes alkotóelem időben történő szállításának biztosítása ösztönzi a fogyasztói elkötelezettséget – ami végső soron a Voncken pékség üzleti növekedésének fő motorja.

Link

14:00-14:30 - Ismerje meg a kihívást: Vizesbázisú digitális festék a csomagolóipar jövőjéért (DuPont)

Meeting the Challenge: Aqueous Digital Inks for the Future of Packaging

Az évek során a vizesbázisú digitális festékek jelentősége az otthoni és irodai alkalmazások után a textileknél volt alkalmazott. Most a csomagoláson történő nyomtatás következő evolúciójának fenntartható megoldásaira összpontosít. A DuPont hosszú múltra tekint vissza az digitális nyomtatás innoválása terén, és továbbra is fejleszti a technológiát a feltörekvő csomagolási alkalmazások igényeinek kielégítése érdekében. Ez az előadás a vizesbázisú festékekkel kapcsolatos kihívásokat és lehetőségeket tárgyalja a csomagoláshoz.

Link

15:20-15:50 - BoardingPass szoftvermegoldás a nyomdai előkészítés során történő várakozási idők csökkentésére (ESKO)

Remove waiting times between service and prepress with BoardingPass

Csatlakozzon Joana Silver, termékmenedzserhez, aki az Enfocus termékcsalád egyik újdonságát mutatja be, a BoardingPass-t. A BoardingPass lehetővé teszi, hogy a PDF fájlokat a megrendelőtől való beérkezéskor validálni lehessen. Egy email kliens segítségével a BoardingPass azonosítja azokat a hibás dokumentumokat, amik miatt egy fájlt vissza kell küldeni a megrendelő részére, és automatikusan előkészít erre egy e-mailes választ.
A szoftvermegoldás segítségével olyan munkatársak is képesek gyors visszajelzéseket küldeni a munkáról, akik nem nyomdai előkészítéssel foglalkoznak.

Link

16:00-16:30 Csomagolási trendek egy eredményes jövőért (ESKO)

Packaging Trends for a More Efficient Future

E-kereskedelem
Az e-kereskedelem 2021-ben még meghatározóbb, mint 2020-ban. A csomagolástervezőknek a legújabb trendek élvonalában kell lenniük, és kreatív és újító megoldásokra kell törekedniük, hogy a márkájuk kitűnjön a többi közül. A kreativitás és az innováció alapvető fontosságú lesz a fogyasztók érdeklődésének és hűségének megragadásában, és annak teljes megértésében.

3D megoldások
A csomagolás területén a szabványok és preferenciák folyamatosan alakulnak. Ez az evolúció nagy nyomást helyez az FMCG cégekre, és ösztönzi őket arra, hogy alkalmazkodjanak az új és feltörekvő trendekhez. Az e-kereskedelem gyors növekedése azt jelenti, hogy a csomagolóiparban a 3D és virtuális technológiák használata alapjaiban határozza meg, hogy melyik vállalat tud lépést tartani a fogyasztókkal.

Összekapcsolt technológiák
Azok a vállalatok, akik fizikai termékek gyártásával foglalkoznak, az elmúlt évben jelentős változásokkal szembesültek. A gyártó vállalatok szempontjából egy dolog tűnik állandónak, a vásárlók vásárlási kedve a különböző alapvető termékek iránt. Lényegesen megváltoztak az értékesítés és beszerzés csatornái. Az online vásárlás megteremtette a gyártó cégeknél az igényt a konzisztens rendszer iránt a beszerzés és értékesítés területén.

Link

16:20-16:40 Ipar és Oktatás – Innovációt ösztönző kezdeményezések (ESKO)

Industry and Education – Real Life Examples of Joint Initiatives That Inspire Innovation

Az ipari technológiai beszállítók és az oktatási intézmények közötti együttműködési kezdeményezések sok lehetőséget rejtenek az általános ipari innováció ösztönzésében. A beszélgetés során néhány izgalmas kezdeményezést fognak bemutatni, amelyek során az Esko szoros együttműködésben támogat különböző grafikai és csomagolóipari oktatási intézményeket, és ennek eredményeként ösztönzi az innovációt az iparban.

Link

Április 22, Csütörtök

11:20-11:40 Digital Maturity Model csomagolóanyag gyártók számára (ESKO)

A Digital Maturity Model for Packaging Printers

A működési folyamatok fejlesztése, a költségek csökkentése és az ügyfelek lojalitásának biztosítása minden körülmények között elengedhetetlen, függetlenül attól, hogy hogyan lábal majd ki a világgazdaság a jelenlegi globális válságból. A webinar résztvevői betekintést nyernek az Esko Digital Maturity Model (DMM) működésébe, és megismerhetik, hogy a modell hogyan támogatja a csomagolóanyag gyártókat digitális átalakulásuk során. Az ötlépcsős érettségi-modell segíti a vállalkozásokat a siker elérésében azáltal, hogy lépésről lépésre bonyolult, stratégiailag helyes döntéseket hozatalában támogatja a cégeket, digitális átalakulás útján.

Link

13:20-14:00 Tegyük a fenntarthatóságot divatossá, tegyük a divatot fenntarthatóvá (DuPont)

Make sustainability fashionable, make fashion sustainable

Az EU textil- és divatiparában a fenntarthatóság növekvő társadalmi tendenciája ellenére az európaiak évente átlagosan 26 kg textíliát fogyasztanak fejenként. Valamennyi cikket állítólag rövid ideig használnak, ennek eredményeként évente 11 kg textíliát dobnak el személyenként. Európában számos kezdeményezés folyik a divatipar fenntarthatóságának kezelésére. Az európai zöld ajánlat, a körforgásos gazdaság cselekvési terve (CEAP) és az ipari stratégia a textíliákat kiemelt ágazatként határozta meg, amelyben az EU utat nyithat a szén-dioxid-semleges, körkörös gazdaság felé. Nyilvánvaló, hogy a textilipar fenntarthatóságára vonatkozó uniós stratégia folyamatban van.

Link

Regisztráljon most, nehogy lemaradjon!

Hírek, újdonságok