A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Prepress automatizálás a LabelProfinál
Az Esko frissen készített esettanulmánya egy szlovéniai digitális címkegyártónál bevezetett a...
Kongsberg vásárlói történet – Data Image
Tegye a lehetetlent lehetségessé A Data Image irányelve, hogy ügyfelei a legmagasabb szintű...
Bemutatkozott az új KONGSBERG C20 az eddigi legkisebb, nagy sebességű digitális utófeldolgozóasztal a piacon
A Kongsberg Precision Cutting Systems (Kongsberg PCS) a 2021-es online FESPA alkalmával jelentette...