A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
GINOP PLUSZ-1.3.1-21 ZÖLD NEMZETI BAJNOKOK
Benyújtás kezdete: 2021. szeptember 9-től.
A felhívási tervezet a zöldgazdaság területén működő mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatását célozza.
Prepress automatizálás a LabelProfinál
Az Esko frissen készített esettanulmánya egy szlovéniai digitális címkegyártónál bevezetett a...
Kongsberg vásárlói történet – Data Image
Tegye a lehetetlent lehetségessé A Data Image irányelve, hogy ügyfelei a legmagasabb szintű...