A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Három új Performance Series a Continental Datalabel-nél
A Continental Datalabel több mint 5 évtizede van jelen a címkeiparban. Három gyártóüzemet...
Nagyobb sebesség, hatékonyság, fenntarthatóság és minőség a csomagolási munkafolyamatokban az Esko 21.11-es frissítésével (release)
A csomagolóipari vállalkozásoknak a versenyképesség fenntartása érdekében a munkafolyamataikat...
Hatékonysági mutatók optimalizálása a nyomdában
Nézzünk szembe a tényekkel, minden nyomda jövedelmezőségét a hatékonysága határozza meg. Iparágunk...