Változik a világ: változik a piac, a megrendelői elvárások egyre szigorúbbak és változatosabbak, az ezeknek megfelelő technológiák drágák, az új versenytársak belépése miatti árverseny fokozódik, a munkaerő költsége folyamatosan nő, az átfutási idők csökkennek – csak az állandó, hogy egy
nyomdának profitot kell termelnie, ha életben akar maradni. Ehhez pedig a termékportfólió és a lehetőségek alapos elemzése, tudatos piacépítés és hatékony technológiai megoldások szükségesek.
Jósolták már a nyomdaipar halálát, a hagyományos flexónyomtatás végét, a digitális nyomtatás egyeduralkodóvá válását, de mindezek a jóslatok csak részben, egy-egy szűk termékcsoportra
vonatkozóan váltak valósággá.
Forrás: Nyomdavilág
Hírek, újdonságok
A Hibrid technológia felemelkedése
A keskenypályás címkenyomtatás piacán egyértelműen jelentkezik a digitális nyomtatás térnyerése,...
A Mark Andy és a DuPont újfent segíti a mérnökhallgatókat szakdolgozatuk elkészítésében
Mark Andy évek óta büszke olyan kezdeményezéseire, amelyek támogatják az iskolásokat és az...
2022 Csomagolási trendjei
Miután elbúcsúztattuk a 2021-es évet, azon kell gondolkozzon minden csomagolóipari vállalkozás,...