Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
A Hibrid technológia felemelkedése
A keskenypályás címkenyomtatás piacán egyértelműen jelentkezik a digitális nyomtatás térnyerése,...
A Mark Andy és a DuPont újfent segíti a mérnökhallgatókat szakdolgozatuk elkészítésében
Mark Andy évek óta büszke olyan kezdeményezéseire, amelyek támogatják az iskolásokat és az...
2022 Csomagolási trendjei
Miután elbúcsúztattuk a 2021-es évet, azon kell gondolkozzon minden csomagolóipari vállalkozás,...