Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Teljesen automatizált digitális utófeldolgozó berendezés
A csomagolás és POS specialista kanadai ProPrint Services a negyedik Kongsberg asztalával...
Miért van egyre nagyobb igény a márkatulajdonosok részéről az ún. „Short Run”-okra?
Egyre gyakrabban lehet hallani a nyomdáktól, hogy nagy fejtörést okoz az alacsony...
GINOP PLUSZ-1.2.3-21
Benyújtás kezdete: 2022. január 19-től.
A felhívási tervezet a kiemelkedő teljesítményű, valamint jelentős növekedési potenciállal
rendelkező mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatását célozza a leghátrányosabb helyzetű régiókban.