Az új fejlesztés verzió négy kihívás megoldásával egyszerűsíti a márkatulajdonosok és beszállítóik csomagolási folyamatát.
Napjainkban a fogyasztói csomagolásoknak sokkal több funkcionális, gyakorlati és esztétikai követelménynek kell eleget tenniük, mint korábban bármikor. A WebCenter új verziójával az Esko két különböző fogyasztói és csomagolási trendhez igazodik. Az első a tömeges méretűvé vált egyediesített és megszemélyesített csomagolási igény következményeként a termékvariációk egyre növekvő száma. Mindegyik termékváltozat különbözik a grafikai tervben, tartalmában, színében és anyagában, de az általános márkahűséget követnie kell. A másik trend az elírások betartásának növekvő igénye: a csomagolásnak és a hozzá kapcsolódó anyagoknak pontosan meg kell felelniük az elírt szabályozási információknak.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Interjú a Pátriánál – Ha flexo, akkor Mark Andy
A Pátria Nyomda Zrt. 2021-es tárgyévének eddigi legnagyobb beruházása a flexo iparágának bővítését...
Flexo Szimpózium 2021
Egy év kihagyást követően, de a hagyományt folytatva, idén megrendezésre került szeptember 16-17...
A jövő technológiája már a Sealed Air-nél
Az idei évben a technológiai fejlesztésekben élen járó Sealed Air Kft. magyarországi telephelyén...