A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
A Hibrid technológia felemelkedése
A keskenypályás címkenyomtatás piacán egyértelműen jelentkezik a digitális nyomtatás térnyerése,...
A Mark Andy és a DuPont újfent segíti a mérnökhallgatókat szakdolgozatuk elkészítésében
Mark Andy évek óta büszke olyan kezdeményezéseire, amelyek támogatják az iskolásokat és az...
2022 Csomagolási trendjei
Miután elbúcsúztattuk a 2021-es évet, azon kell gondolkozzon minden csomagolóipari vállalkozás,...