A 2009-es évet a nyomda – iparban is többnyire a válság éveként tartjuk számon. Bár ez a visszaesés a teljes iparág számára érezhető volt, egyes részterületeken, mint a – elsősorban a csomagolástechnológiához kapcsolódó – flexónyomtatás vagy a digitális nyomtatás, csupán kisebb volumencsökkenést, stagnálást mutattak a gazdasági adatok. Mégis jelentős igény mutatkozott ezekben az ágazatokban is a kitörési pont megtalálására, újabb piacok meghódítására, olyan megoldásokra, melyek a versenyképesség növelését, a megbízható, kiváló minőségű és hatékony termelést segítik elő.
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Hatékonysági mutatók optimalizálása a nyomdában
Nézzünk szembe a tényekkel, minden nyomda jövedelmezőségét a hatékonysága határozza meg. Iparágunk...
Teljesen automatizált digitális utófeldolgozó berendezés
A csomagolás és POS specialista kanadai ProPrint Services a negyedik Kongsberg asztalával...
Miért van egyre nagyobb igény a márkatulajdonosok részéről az ún. „Short Run”-okra?
Egyre gyakrabban lehet hallani a nyomdáktól, hogy nagy fejtörést okoz az alacsony...