A nyomdaipar bármely szegmenséről beszélgetünk, előbb-utóbb szóba kerül az erősödő konkurenciaharc és ennek leggyakoribb folyománya, a gyilkos árverseny. Legyen bár ofszet-, flexó- vagy digitális nyomdákról szó, ma már majd’ mindegyik piaci szereplő a legmodernebb gyártástechnológiával rendelkezik, nem okoz problémát a minőségi igényeknek megfelelő termék gyártása. Hol van hát a lehetőség, hogy kiemelkedjünk versenytársaink közül, hogy biztosítsuk megrendelőink megtartását, sőt mivel a mai spórolós világban az egyes megrendelők is csökkentik nyomdai kiadásaikat, új, potenciális ügyfelek megnyerését?
Forrás: Magyar Grafika
Hírek, újdonságok
Hatékonysági mutatók optimalizálása a nyomdában
Nézzünk szembe a tényekkel, minden nyomda jövedelmezőségét a hatékonysága határozza meg. Iparágunk...
Teljesen automatizált digitális utófeldolgozó berendezés
A csomagolás és POS specialista kanadai ProPrint Services a negyedik Kongsberg asztalával...
Miért van egyre nagyobb igény a márkatulajdonosok részéről az ún. „Short Run”-okra?
Egyre gyakrabban lehet hallani a nyomdáktól, hogy nagy fejtörést okoz az alacsony...